hétfő, augusztus 24

kalandjaim folytatódnak, elég pénteken leadnom legkésőbb a cuccot, viszont addig szerezzem be a bírálatot is, és egyszerre a kettőt. holnap találkozom az opponenssel, odaadom neki a dolgozatomat. péntekig újra találkoznunk kell, hogy odaadja a bírálatot, h leadhassam az egészet.
valahogy én ezt nem értem.

de, ha az védés is ilyen lazán lesz kezelve, mint amit érzékelek az eddigiekből, akkor probléma nincs.
meg amúgy is, ha leadható a dolgozat, akkor csak befjezem ezt az egyetemet vége...

és az államvizsga anyag egyelőre érdekes. már tanultam, vizsgáztam belőle, és nem egyszer hallgattam néhány tételnyi anyagot - marketingből egészen biztos, mert ezek a felsorolások kifejezetten ott vannak az aqgyamban, csak újra kell őket csomagolni.
csak vérszemet ne kapjak a hihetetlen pénteki határidőre, át ne írjam kétszer a szakdogát. nem fogom. tanulni kell.

igazából az is lehet, h nem is színészből, hanem egyetemistából oldom meg az államvizsgát... és ez furcsa.

viszont még mindig nemtom, mi van az állásommal, és szeptembertől már nem vagyok diák. rá kell kérdeznem. abban a fényben (beigazítva, három nézetben a termék feje fölé húzva), hogy felhívtam mindenféle embereket pánikolva telefonon a héten, már nem is olyan rettentő. vagy kituggya.

Nincsenek megjegyzések: