kedd, augusztus 11

Na, tegnap végül nem mentem el Momót meglepni, tehát innen kívánok neki Boldog Születésnapot. Ez a diplomaírás, hejj... kihasználom a ráérő-időt itt, gyűjtök még, hátha.
...szeretnék egy kertet, de mindez csak álom...
A net persze szakadozik, miért ne tenné, elvégre nem létfontosság. De az eső jó (igen, muszáj ezt újra és újra leírnom). Iskolakezdési hangulatom van, bár jó eséllyel nem fogok már iskolát kezdeni, max tanfolyamot és kurzust, ha úgy adódik időm és pénzem.
Például a szombat este Vid által megemlített hastáncizé is érdekelne, csak jelenleg egyik feltétel sem teljesül. Meg szerintem azért jobban érdekelne mondjuk a flamenco. Vagy a random modern tánc. Amúgymeg, persze, ez mind elméleti kérdés.
--
az meg vicces ahogy... bizonyos emberek bizonyos dolgokat elintéznek bizonyos hátak mögött. Nem, igazából nem baj, az meg jó, hogy el is mondták nekem - ahogyazonnal megjegyeztem, nem tudom, h mit is kéne éreznem. Ezen mondjuk X hisztizne. Ebből is látszik, h nem vagyok azonos a karaktereimmel - na, ez a kérdés is csak a megfelelő emberekben bír felmerülni...

A cégen belül szakadozik a háló, az emberek mászkálnak a kv és az asztaluk között, amíg nem tudnak dolgozni, vicces.

Nincsenek megjegyzések: