hétfő, augusztus 22

nos. egyelőre az a terv, hogy nincs terv, maradt a futás.
ködös novembert akarok!!!!!!!!
de tényleg. ez nem vicces.

viszont legalább a pénteki játék jól sikerült, amennyire ezt érzékelni tudtam. Nyilván segített rajta, h készültem - viszont még mindig nem egészen értem, miért voltam annyira ideges előtte.

bár mostanában amúgy se jó. nihil, nihil, nihil. A Bázison mintha nem lakna senki, időnként tök üres, és kb annyi változás van. Kenyeret most egy darabig nem fogok venni, mert én keveset eszem, rajtam kívül meg senki (bár a héten valaki mégis vett rajtam kívül is fél kilót, aztán otthagyta megpenészedni, nem értem én ezt).

ez van.

12 megjegyzés:

zs.gothpunk írta...

Szívesen felszambázok a Bázisra, ha találunk közösen jó időpontot, aztán idogálhatunk bort és beszélgethetünk. Nem jó egyedül lenni.

gothposeur írta...

oké, akkor lesz motivációm takarítani :D

egyelőre a szerda nem jó.

zs.gothpunk írta...

Csütörtök este? Esgal jön ötre lakásügyi egyeztetésre, ha végeztem vele, átmegyek. Igyekszem. :)

Névtelen írta...

Zsolt, közben rájöttem, hogy nem dolgozok aznap. Ha neked jó korábban, mehetek úgy is, utána meg mehetsz te hamarabb is :)

(gillz: Ilyen borozást amúgy én is felajánlanék, csak szerintem nem pont tőlem várod az ilyesmit, nemigen beszélgetünk mi :) de ha gondolod, szólj egyszer.)

Ja, Esgal voltam.

gothposeur írta...

félhatig dolgozom,, kb hat negyedhétre érek Bázisra.

gothposeur írta...

Esgal: de attól még, h nem szoktunk, beszélhetünk :)

Thilanna írta...

tegnap v. tegnapelőtt reggel itt gyönyörű novemberi köd volt, két lépésre se lehetett kint látni. sajnos túl álmos voltam még, h. eszembe jusson lefotózni.

Sütitolvaj írta...

Nekem tetszett a pénteki játék, most éreztem azt hogy a karakterek együtt is életképesek...

(a beírandó szó az ellenőrzésnél: depilli)

gothposeur írta...

muhaha, Mea ámokfutásáról azért lemaradtál :DD

Insane.kismanO írta...

Mea ámokfutásáról többen szerettek volna lemaradni... :P

gothposeur írta...

nem volt szórakoztató, most mondd :D

Insane.kismanO írta...

OK. Szórakoztató volt... :D