hétfő, augusztus 15

tadamm, legyetek rám büszkék, ma reggel voltam orvosnál, vért vettek tőlem, a hjéten legalább az kiderül, hogy mutáns vagyok-e a vérem alapján. Aztán, mivel nem volt aktív panaszom, nem írattam ki magam táppénzre, szal egy nap szabival kevesebb, de legalább porszívóztam délelőtt, és holnap délután már hazamehetek (meg egy másik rendelésre, ollé.)

közben eljutottam a the wire második évadjának a közepéig, elolvastam az ogfákat, ilyenek.

voltam Színésznő és Jon esküvőjén meg a lagzin - ugyan délben még hőemelkedésesn kersetem indokokat arra, miért ne menjek, aztán felhívtam Komát, és mégis mentem. Jó volt találkozni velük, tud jó társaság lenni az a néhány ember, az igaz.

másnap aztán másnap és a szokásos hőemelkedés folytatása, és ez végre meggyőzött arról, h orvos. Mert már tényleg idegesítő, hogy a szabadidőmben gyengít, annyira, hogy gondolkodni sincs erőm.

nna.

Nincsenek megjegyzések: