csütörtök, július 8

Éhes vagyok. 
Két hét táborig? És még mindig semmi kedvem és energiám... alig valamihez, tulajdonképpen. Csak úgy vagyok. Még az énekórák a legjobbak. Azok most jók. 

Semmi energiám foglalkoznia keretjátékal, csak akkor, amikor ott helyben kell kitalálni, de olyankor is minimális. Nincs kedvem hivatalos feladatként találkozni emberekkel, de ilyen ürügy nélkül nem keres senki. Én nem merek  mást zaklatni, hiszen... mindenki biztos elfoglalt, fontos dolgaik és fontos barátaik vannak, én meg egyik kategóriába sem tartozom. 
Amit szívesen csinálok, azt sem jól.
És még a blogomba is nyavajgok. Ez sincs jól. 

Ma este jönnek emberek, beszélünk keretjátékról, de attól tartok, nem lesz mindenki, aki kéne. Nem látom a fényt az alagút végén. 

the rest is silence.

2 megjegyzés:

zs.gothpunk írta...

Én például tökre ráérek, mert munkanélküli lumpen nyaraló alak vagyok, szóval ha mennél kakaózni és nem zavar, hogy nem Zsófi vagyok, akkor tökre... :)

gothposeur írta...

hm, ok, beszéljünk róla :)