kedd, szeptember 6

halolajos

rosszul vagyok a tábázat határán
calculate total, és én már nem n
ézek vissza, csak közhelyekre ve
tül egy idegen lámpahold, idegen
sza
vak idegen szeretete.

sóhajgyurma és nem kapok levegőt
ez csak idegesség és nem jelent többet
ez nem az a hely és nem aza forma
a pozőrség létjogosultsága
én magam vagyok.

a courier is. saját választás. mindent blogba.
mindent a népnek. lelövik, ugye Gandalfokat.

mert szebb a sehol a design vagy art ugyanaz más szó nincs mit mondanom sohase sohasem lehet felejtsétek el a befőtteket cukortonnaszám kapkodom és fulladok ez nem az a halál ez most lényegtelen ne olvasd el mert nem érdemes majd én majd én megnézem később ha nem hiszed így jártál a központozás az nem az luxus és erőltetett természetességtől döglik a légy. mert nem tévedhet.

Nincsenek megjegyzések: