csütörtök, szeptember 29

titel

ájm öfréjd ov ömerikanzzzz...

miért ég a gyomrom. miért. miért vagyok rendszeresen ideges. megszokásból? attól tartok igen. a fény és árnyék váltakozásán kívül nem is érdekes.

pedig szép. meg jó. meg kratív. néha még a hívását is érzem.

ma reggeli villamosom vezetője jó arc volt, még rá is csengetett a gyalogosra, h átmehet előtte, de a párhuzamosan átsunnyogni kívánó kocsinak már integetett megrovólag,mikor a villamos testével elzárta az átjutást. szeretem a reggeleket. hűvösek, aranyok.

álmomban aranyszín-mintás abroncsos szoknyában és fűzőben voltam, rövid hajú parókám alól engedtem le futtában nagy hajamat, de cipőt cserélni már nem volt időm, tehát a lassan lyukadó pirosban futottam a folyosón, h odaérjek a fogadásra.

pozőr.

Nincsenek megjegyzések: