péntek, szeptember 16

ihajj.

naszal. azt hittem, szépen elhúzok innen 11 körül, kevesebbet dolgozva és fáradtan, de még mindig itt :D hogy nem képesek egyszerre küldeni a munkát reggel? meglennék 2 óra alatt...

de areggel, meg a tegnap este gyönyörű volt, sárgulnak a fák rendesen, standarn őszi hűslég, rajtam bársonykapucnis pulcsi, király, jól érzem magam. Csak, hogy Kedvesem, ne mindig ugyanaz legyen a postok hangulata. Megyek nemsokára el, zavaróan sokan visszamondják a Színitoszt. Remélem, kialakul akkora keménymag, akikkel lehet kezdeni valamit... Annyira nem gond, mint a kórusnál, de ha hasonló lesz a lelkesedés, akkr függesztem a projektet. Mondjuk, 4-5 emberrel nehéz működni. Ördögöt inkább nem festegetek, van még remény.

A kórushoz annyit tennék hozzá, h nem tartottam feladatomnak a lelkesedés fenntartását. A vezénylést és betanítást igen. És ezt fenntartom amúgy a Színitoszra is...

Kellene kibeszélőshow a szektába. vagy leülni és kigondolni, mi a baj és a megoldás.
Én azt érzem, h kiszalad a kezemből a dolog, hogy a nagy testvér és köre tényleg távoli Hivatal lesz... pedig személyesen ismerem őket,barátoknak nevezhetőek, mégis... gyanítom többeknél ez a probléma forrása. Hogy nem szeretjük a tanárokat, pótszülőket. A vezetőség meg hajlamos így kommunikálni adolgokat...

El kéne menekülnöm innen :D mindenki angolon,nekem meg lyukad a gyomrom.

2 megjegyzés:

miriel írta...

Nézd, a táncot már sikerült teljesen leválasztanunk, persze ez nem feltétlenül jó, de működik, és jobban, mintha bárki is beleszólna a döntéseinkbe.

Én csak ajánlani tudom...

gothposeur írta...

a kórus most épp nincs, é nem fogok mtt-s kórust vezetni egy darabig(amíg Anczy elnök)

a színitosz eleve nem mtt-s.