csütörtök, szeptember 22

hszk

rég voltam itt, a hik marasztalóbb és kényelmesbb, a munkahelyemen meg ott vagyok. már amikor. most nem.
fagyott a rendszer, a szerver vagy mi a tosz, fagyott a munka is, mert mindent hálón keresztül. jó lenne saját szerver dsaját rendszergazda, mert feltelepíthetne játékokat, és nem szlovák, hanem minimum angol nyelvű lenne az office. vajh drímőr feladta a HIKelést időközben? :)=

nem vagyok egy nagy titoktartó. még mindenféle intrikák és nézeteltérések, vagy megkímélések közben sem. nem is akarok. persze a remény él, h csak para, mikor nem mondják el, ki mikor kivel, nem szándékolt elhallgatás, de akkor is. nekem is rosszul esne.
ki tudja. rájöttem, h régi álmom ez az ikres karakterpár. de, mikro kitaláltam, nem jutott eszembe.

mi ez a tömeg? remélem, nem óra...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem adom fel ám olyan egykönnyen.
Csak néha nehéz (szomorúmosoly)

B.