hétfő, február 27

farsang

úgy tűnik, hiába frissítgetem a tolkien.hut, nem írnak új bejegyzést. pedig azt hittem, lesz némi élet így, farsang után...
véleményt oda már írtam, ide a személyesebbet, meg a kritikát.

műsor:
énekek: Artemiszék egész jók voltak, bár volt benne pár tisztátlanság, de jó volt.
kriszana messze volt a mikrofontól, az meg halk volt. Sissék száma nekem nem igazán tetszett, kissé erőtlennek éreztem, lehet, h ez is a technikán múlt. a zenekarosdi vicces volt, de túl sok időt elvett, h ne különálló koncert legyen... asszem többet nem hallottam.

jelenetek/versek: Dodieék jók voltak, ez a két ember szvsz előre megírt szöveg nélkül is könnyes nevetést csalnak belőlünk, ha színpadra kerülnek :)
a Kányádi ciklusból Rózsát és Artemiszt hallottam, Rózsa nagyon tetszett, Artemisz is szépen mondta, csak ő éppen hogy hallható volt.
Ery monológja... no, ez nem igazán tetszett. A koncepció jó, voltak benne humorok, de lehetett volna letisztultabb és... nemtom. kevesebb átkötő szöveg a poénok között.
Alcarék felolvasása nem tetszett. A vers valószínűleg igen, de az előadáson ez nem jött át. Ez csak egy vers felolvasása volt, nem hozott többet számomra.

táncok: nem mondok semmit. de. nagyon jó volt az összes.

magunk: a villikirály: többször kellett volna próbálni, lejárni a mozdulatokat, és javítani a beleélésen. Azt hiszem, nem voltam túl hiteles haldokló ... inkább mint egy szerencsétlen, aki eljátssza, h haldoklik.

Roxanne nekem tetszett belülről is, meg vagyok elégedve. Most lehet a hibákat javítani.

énekkar: amatőrnek vicces, kórusnak csapnivaló. mint egy próba. amiből nem volt elég.

még jó, hogy nem énekeltem.

ja, vers: mittomén. volt, akinek tetszett. túl sokszor rontottam. és tuti, h bicskei az első mondatok után leállított volna :D

a lájv szétesett, de volt, aki élvezte, ezért megérte.

Míriel jelmeze fantörpikus volt.

az estélyik is , meg a tüncök állandó ruhacserélgetése is.

Drímőr meg egy álompasi. Komolyan. Csak kár, h pókerezett :P

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A Villi király szerintem nagyon jó volt. Engem kirázott a hideg ahogy mondtátok és előadtátok.

Névtelen írta...

:Pirong: :puszi: :megolel: :virag:

Névtelen írta...

Rögtönzés volt... ez az én hibám + a 2 órás időkitöltésé. Igérem többet nem fordul elő.