péntek, február 3

illa-berek

nádak-erek, szárnyasmajmok, itt legyeteeeek!

inamorati.freeblog.hu-t olvasok. majd linkelem is jól, valszeg vámpírszappanopera címszó alatt. juhéjj, tipikusan az. ráadásul szédülök a képernyőtől. A lekötés mellett az is javára írható, h lassan kibírhatatlan impulzusok késztetnek írásra. Csak nehogy az legyen, h megvárom, míg elmúlik. ha el tudom kezdeni talán még az írókört is felélesztem.
bár egyelőre csak azt szeretném elmesélni, mitértek én vámpírság alatt, megminden. ha nem vigyázok, rpg lesz belőle... :)=

jujj, ez a roxanne meg vicces. nem könnyű kurvát játszani. szerintem.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Öhm, Roxanne = a tánc, igaz?
nem könnyű kurvát játszani, aszondod?

Ratzkha mellett asszem nekem nem menne nehezen... :P szerintem :P :P :P

hihi, vicc volt..
na,jó, nem egészen :P

artemisz voltam. cuppantás!

Névtelen írta...

itt félix.. :*
öszinte leszek, nemsok energiám van mások blogjait olvasni(2 állando van mondjuk..), szal sztem ide ritkán nézek, de azért beköszöntem :)

Névtelen írta...

Vámpírszappanopera? Nyüssz, ahogy Dru mondaná. :)

Csak figyelj, mert a te karaktered épp most avanzsált teljes jogú naplózóvá... mi lesz ebből?

Fotókat nagyon várom.

Névtelen írta...

Tessék rákattani a blogomra- van pár érdekes kép rólad. :)

Névtelen írta...

Nem is akármilyen kép..Az agyam eldobom, olyan jók..

gothposeur írta...

Raffy: a szappanoperát nem pejoratíve értettem. Csak számomra az szappanopera, ahol az köti le a figyelmet, h ki kivel és miért :)=
De én az rpg-ben is a szappanoperát kedvelem a leginkább :P