péntek, február 17

Gombaaa

szép idő van, gyönyörű, épp csak kicsit fáj a sapkám elvesztése/elhagyása. annál fáradtabb vagyok. és aggaszt, h e félévben egyetem is van. ez nem juhé.

Holnap végre jáccunk, végrevégre, komoly rpg elvonási tünetek jelentkeznek a nem létező szabadidőmben.

Roxannetánc meg nagyon jó. persze, nem állom meg, h bele ne kössek a táncosokba, a természetesség pártján, h minek esztétikusan elesni, amikor ütik az ember lányát. értem én az elvonatkoztatást, de ne esztétizáljuk mán az agressziót, ne stilizáljuk, mert úgy elveszik a jelentés, ami nincs is..... áááá.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én meg pont abba kötöttem bele, hogy nem elég lágyan és esztétikusan esnek el.
Ez végülis egy tánc, tehát szimbolikus. Szimbolikus udvarlás, szimbolikus élet és szimbolikus halál.

Névtelen írta...

Hm. Számomra ez a szimbolikusság felesleges Roxanne esetében. Mert a motívumok (lágy elesés stb.) megtalálhatók minden táncban, hisz mi másról szólnak a táncok :D ha csak elvonatkoztatott borulásokat csinálnánk nagyon finoman és barokkosan, akkor sztem elveszne a történet. Így erőteljesebb, h Roxanne-t tényleg megölik, nem csak jelképesen.