szerda, február 15

kezd

front van? fáradt vagyok? sebaj. ez itt a mai nap, kérem szépen.

olvasgattam sminkelésről mindent a neten, rettenetesen unalmas. mmint a munkám, de a leírások is. egyrészt, a hideg ráz ki a barna árnnyalataitól. a "természetes" sminktől. semmitmondó arcú nők néznek rám. akkoir inkább legyen lila meg neonzöld.
ja, meg mindenhol ugyanazt írják le. ez elég fantáziátlan. semmi oldalakra rúgó ötlettár a szemhéj árnyékolásának különböző innovatív módjára, pedig én is legalább hármat ki tudnék hirtelen. ezt kéne leírni, nem azt, h a tavasz színei a zöld és a rózsaszín.

ja, meg jobbra kicsit pofásítottam, van link a saját blogregényre is, mmint a saját címszó alatt, X csak a pontosság kedvéért került oda. Ő futja tovább ritkás ámokát.

ma fornost és főnix, már fáradt vagyok. ja, meg egyetem. remélem, ez az óra nem lesz katalógusos...

Nincsenek megjegyzések: