szerda, október 4

nosztalgia

azért elgondolkodtató, h mennyit edzett rajtam a szekta. már nem ér meglepetésként annyira a szétbomlás.
jujj, tegnap éjjel azon elmélkedtem hazafelémenet, h milyen fordulópontjai voltak az elmúlt öt évemnek. és hogy mennyire netes közösséghez kötődtek. volt ugye egy tolkienhu-ra találás, ami következtében pánikolva szaladtam le a filmes találkozóra. aztán kósza talik, és történelem. 2002.
2003 elején az rpg.hu-n már egy fél éve legalább cseteltem, lekeveredtem egy találkozóra (és akikkel akkor beszéltem, blint, tapsi, woof, az elsővel hetente, a másodikkal ritkábban, de találkozom), egy másikba, akit 10 másodpercig láttam, meg egy évvel később szerelmes voltam. Csatlakoztam a script4hez, ami egy évig talán ki is tartott. Meg egy ArM csapathoz, és velük kezdtem rendszeresen szerepjátszani. mondhatni, 2003 az rpg.hu éve volt, 2002 a tolkien.hu-é. (A RUs vargabetű meg csak szépen beleilleszkedik az egészbe. Pl. Vimpárt onnan ismerem.)
A nyár elején cseteltem GPvel, és felmerült egy Wraith parti. A nyár végén rákérdeztem, és összejött. Azzal a társasággal azóta rendszeresen játszom valamilyen összeállításban.
2004, ez meg gót év. nagyjából a téli vizsgaidőszak óta járok feketében/fehérben/vörösben, és azon a Várgesztesen mutatkoztam be pozőrként - már akkor is réginek éreztem magam, tejóég :rotfl:
Aztán egy fél év alatt két legkellemetlenebb ... pasiügyem is színre lépett, ami azért az őszömet alaposan meghatározta. Vháhh. Ja, meg májusban lementem a CDfűbe a lájvosokhoz. Ők az okai mindennek! :D Persze nem, de jól hangzik. Ősszel meg már ld50 is komolyabban belépett az életembe. Abban az időszakban jártam le legtöbbet bulizni.
2005... 2006... lassan megtalálom önmagamat. Társ, hivatás, ilyenek. De mondhatom azt is, h ez az időszak még a jelen kontinuitásába tartozik, ezért nem elemezhető igazán.
Azt hiszem, azért szeretnék írni, h ne vesszen el az életem. Talán.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó tudni, hogy valaki még emlékszik rajtam kívül azokra az időkre :D=

Névtelen írta...

kb én is így szoktam menteni az életem emlékeit.