péntek, november 10

perceken belül indulok egyetemre. novellát olvastam, gyorskritikát adtam, és kezdem úgy érezni, h egyre többet tudok kritizálni. meg merem mondani a véleményemet, tudok okokat találni, érveket a véleményem alátámasztására. és ez jó.
ami nem jó, az az, h rettenetesen lusta vagyok. valami borzalmas mocsárba kötött bele a lábam, de jó régen, és nehéz lesz kimászni belőle. még jó, h azért kapálóztam ellene, így csak lassabban süllyedek. legyünk optimisták. nehezen látokm a billentyűzetet, a bloodlines pedig még mindig történeteket ébreszt fel bennem - erős hangulat.
Ja, megfigyeltem a bevezető filmet, az ágyhoz két bilincs is rögzítve vagyon, meg szétdobált cuccokat is lehet látni, mintha ruhadarabokat is, vagy csak asszociáció, mindenesetre erős a sejtetés a történésekre - de a végén, amikor megkarózzák a delikvenseket, mindketten ruhában vannak, a csaj szemüvegben és hibátlan sminkben. hehh. pedig közben még vámpír is lett belőle.

amúgy a tremere csajnak néha nagyokat libben a szoknyája a mozgásától :lol:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez milyen film???

gothposeur írta...

ez a bloodlines számítógépes játék :D
kell? (én csak kicsit vagyok függő :D)

Névtelen írta...

Hm... számítógépes játék? Attól tartok, arra nincs időm a sok szerepjátszás közepette... :D

(Ami mostanában messze nem annyira sok, mint szeretném. De hiába, egyetem meg munka is létezik a világon. És sajnos mindig is sok volt az alvásigényem.)