csütörtök, július 5

hű. rég blogoltam. nem, nem eseménydúsabb az életem, csupán kotort játszom nagy erőkkel.
ami történt, az az, h szombat este vikingharcoséknál sáska beszólt(muhaha, ez az első negyede a post-nak :D), vasárnap geekülés volt, hétfőn fotózás gp-ve és vérlepkével, kedden strand vérlepkével és öcsémmel, tegnap kotor, és nem mentem dedikáltatni gaimannal. amiért most vérzik a szívem. nagyon. ja, hétfőn nem mentem type o ra sem, és szvsz szigetre sem fogok.

lassan a végső dolgokat kell letisztázni a táborral kapcsolatban, és kéne mesélnem is, meg netán még scriptes feladatokat is gépelnem. mielőtt ugyanaz az alapszituáció egy másik formája foglalja el a képzeletemet teljesen.

tényszerű beszámolónkat hallották. :punny:



és véletlenül az x-logra postoltam :rohog:

Nincsenek megjegyzések: