szombat, július 7

Tegnap felhívtak az egyik álláshirdetős cégtől, hogy jelentkeztem egy munkára, aktuális-e még. Persze. A csaj elmondta egy percben, felsorolás szerűen a munkakört - én megijedtem. Aztán mondtam, h érdekel. Hétfőn állásinterjú. Addig megint meg kell tanulnom angolul, de nem ez a legnagyobb probléma a dologgal. Az első viszonylag összetettebb munkakör, amire jelentkeztem, és vissza is hívtak az önéletrajzom alapján. Adatok kezelése, frissen tartása, jelentések készítése, ajánlatok készítése, tréningek szervezése, mittomén. Háát. Kíváncsi vagyok. Egyedül az volt reménysugár, h a felsorolásban a bizonyítványok kiadása is benne volt (h az illető részt vett az oktatáson), illetve a papírok bekészítése - és ezt én nem említeném egy súlyú feladatnak egy szervezési feladattal, hacsak nem a szervezés maga is hasanlóan könnyed.

Ma meg lájv, főzni kéne segíteni, meg ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések: