kedd, augusztus 2

egyedül

nos,télleg, nincs itthon a család, Kedves olaszban, főnökeim szabadságon :D

Anyám a lakás szívében alszik, erre döbbentem rá alvás helyett. Nagyszoba, nappali, értelemszerű, de tényleg. Bevallom, amúgy cseppet félek éjszakánként. A betörőktől, de akár bármitől. Csápok a falból, vagy egy holt léleknek jut eszébe kikelni tudtalattimból... valahogy nincs kedvem sikoltozni halucinációktól sem.

a duplakévé kétórával ezelőttig tartott. jelentem. a gyomrom két héttel ezelőttig. lassan kikukucskál a belül.

szeretnék menni európa kiadóra,és arra gondoltam, ha esetleg mások is, előtte/utána felugorhatnánk hozzánk, mert mér ne. vagy nem muszáj szerdán, felőlem csütörtök is lehet :D de nem, nem szervezek. csak írjál előtte. ide, vagy mélbe. gmail. gillz.gothposeur.

jövőhéttől hik, hik, hurré, illúziókat nagyítunk.

a peremvidékeken, mint mindig.
peremvidék száll a levegőben. éhes vagyok.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szólj, ha félsz...itt vagyok a közelben és igen ritkán van olyan programom, amit ne halasztanék későbbre egy jó kis betörő(v. szörny)mészárlásért. Egyébként is tartozol még egy alapkönyvvel és hozzá tartozó meséléssel. Nomeg nálam is hevernek könyveitek...

Névtelen írta...

Európa Kiadóval kapcsolatban talán Casaubonnál érdeklődjön. :)

Névtelen írta...

A sötét nem bánt, a sötét a jóbarátunk:) de ismerős az érzés, amikor egyedül vagyok itthon én se érzem jól magam, pedig nekünk csak 49nm a lakásunk.
Rabyn

Névtelen írta...

M.A.G.U.S.-sal hogy állsz? Holnap délelőtt volna kedved?