hétfő, november 28

kkkkarácsony

még messzi, elébb Ádvent van,és hajnali roratek megminden. deazért a karácsony az üüüünnep, bizony :Djuhúúúújj.

ma táncoloi, el ne felejtsem, otthon Apu örül új gépének, int kutya az ugatásnak, vagy borjú az új kapura, vagy mittomén, unríl ijesztő, és adjatok játékokat pl.
én meg lelkes vagyok, tervezekdizájnolok, meg adok zenét, ha van olyanom,ami kell.

ijesztő, ahogy a nyílmozog a képernyőn, és nem én mozgatom, hanem németországban egy udo nevű ember.

annyi minden szószorulás van, de innen nincs értelmük. elnyeli őket a gépezet. majd otthon,ha lesz végre gépem, és amiatt enm fogok aludni, mert játszom a 3dssel :)= meg persze a leadandókkal hahh.

már csak egy hét, és jön fizetésem.

szombat meg sokkal jobb volt, mint amennyire nem akartam menni. és a reggeli nemtartunkseholhoz képest sem láttam fennakadást.ilyet kell még. gyerekprogramot, megőrzőt. ha színdarab mellett/helyett van kapacitásom, bábozni meg játszani szeretnék. kézműveskedni viszont nagyon nem ...

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bábozni, játszani? ;) Nyugodtan fáradj át...eddig még nem dobtam ki önkéntes babysittert. :)
Legalább alhatnék egy kicsit...

Névtelen írta...

Nagyon jó kis bábcsapat voltatok.

Névtelen írta...

Játékot nagyon tudok adni. :) Épp most kettő is van, amiből szerintem az egyik tetszene. :)

Névtelen írta...

GP: :ugri: mik,mik? :D

Dru: mennék szívesen, csak azért nem merek mostanság felajánlani bébiszitterkedést, mert elvileg minden szabad pillanatomban leadandókat kéne gyártanom :PARA: de vizsgaidőszakban valszeg jobban ráérek :D

Névtelen írta...

F.E.A.R. - szerintem kajálnád. Jó kis lövöldözős horror-kísértetes. :D

Vinyót kéne hoznod, vagy kiíratom valahogy asthringgal. :-P DVD olvasód van/lesz?