hétfő, november 7

sálálá

sürgősen el kéne költöznöm otthonról. leheteőleg még ma. vagy holnap. vagy a héten.

itt benn, a HIK melegében ez nem tűnik olyan fontosnak, h tegyek érte bármit, de azt hiszem, nem bírom tovább.
ez persze szubjektív, ilyet mindenki tud.

viszont tény, hogy anyám nem visel el, egyértelműen látszik, h a terhére vagyok otthon, miért nem költöztem már el.
meg kellett volna ezt tennem, jóval korábban. csak halogatok, mint mindig, mjad ha diplomáztam és van munkám, majd ha, majd ha...

csak attól tartok, addig nem élek.

meg a dramatikához is értek, mi?

nem,nem egy számítógép a baj, nem az, h be kell szállnom a költségvetésbe, ez nem az akadályozó tényező. De nem tekintenek partnernak - és ebben tökéletesen igazuk van, hisz otthon élek, az ő kenyerüket eszem. Tehát elmegyek, ha lehet. Ha nem, akkor addig csinálom az egyetemet, amíg és amennyire lehetséges otthoni gép nélkül. Sajnos kijelntettem otthon, h abbahagyom, ha nem sikerül megvennem a gépet.

Ja, két lehetőségem van. Vagy egy utolsó szarnak tekintem magam, mert nem vagyok képes ellátni magam, de vannak igényeim, vagy elköltözöm. ehhehh... szerintetek melyik fog bekövetkezni? Én lassan lemondok magamról.

A legrosszabb az egészben, h a húgom is látja ezt. Őt nem szeretném ezzel bántani, van elég baja.

4 megjegyzés:

miriel írta...

Kitartás. Türelem. Gép meg nálam van. Ha kell, kapsz 10 G tárhelyet. Nyugi. Albérletbe nem érdemes menned, onnan soha többé nem tudsz kikeveredni.
Nyugi, Relax, ilyesmi!

Névtelen írta...

*hugs* Kitartás, előbb-utóbb vége az ilyeneknek. Addig meg anyag az "amit én soha nem fogok csinálni" mappába.

gothposeur írta...

thx mindkettőtöknek.

úgyse csinálok semmit, marad minden a régiben. dejólesz.

Névtelen írta...

Ha lesz lakásom, akkor oda jöhetsz:) (ki tudja ez mikor fog bekövetkezni)