péntek, május 8

Ehh, éreztem én, hogy csak most kezdődik az egész, amikor kiválasztom, h mit akarok megtervezni. Mostmár látom, h kell bele vmi csapágy-cucc is, és Szozzsal felerült, h esetleg Celebromot kérem fel segítségnek, amennyiben lusta leszek a minimális dolgoknak is utánanézni. Mondjuk haza kéne mennem a segédletért, amiben benne vannak ezek a dolgok. És mennyire hasznosak utólag egyes tantárgyak feladatai... amikor ráébredek, csináltam én már ilyet - és negyedszerre már egész könnyen ment :D
És szeretem a tervezőprogramokat. Beteges, perverz dolog-e? A tegnapi semmirajzolás is jól jött, mert felébresztette az emlékeket a SolidEdge-ről. Asszem, nyáron, ha lesz időm leszedek még párfajta tervezőprogramot, és átnézem őket. Hátha. Bár, ugye a CorelDraw-t sem bírom megszokni, annyival inkább kézre esik a PS. Erőt veszek magamon, és megkeresem majd vmi gépésztanáromat, h segítsen, meg mondja meg az elvárásokat.

Szal csupa szánsájn. Drazsé rátalált a monitorom tetejére - mire nem jó az a régi naaagy képernyő. A tükör nem olyan félelmetes, mint gondoltam, tulajdonképpen pont azzá a barokkosan gótszobává teszi a helyet, amilyent mindig is akartam. Most már csak el kéne mindent pakolnom, mert a felhalmozott dolgok a szobaközepén, plusz a szintúgy a szoba közepére halmozott gép kellemesen apokaliptikussá teszik a szobát, de nem rendezetté.
Érdekes az is, hogy a szobák mennyire karakteresek (az enyém Zsú bútorai nyomán még mindig nagyon olyan). És már látom, h köv havi fizum megint el fog menni hamar, wifi kártyára, cipőre, ööö... mittoménmár mire. De már egyszer kitaláltam.

Nincsenek megjegyzések: