szerda, május 20

Soha nem voltam iggazy bme-s egyetemista, nem voltam koleszes, utoljára elsőben buliztam a kármánban, és akkor még egyáltalán nem ittam. Később sem éltem ilyenjellegű életmódot - de azért egy kicsit megdobbant a szentimentalizmusom a zindexes kocsmabezárós cikk alatti hozzászólásokon. Lehettem volna öntudatos béemes is.
És amúgy hisztis vagyok emiatt az idiótaság miatt is. Elegem van abból, hogy előadás után nem tudunk beülni sehova, ha netán az rs nem alkalmas, mert 11 után bezáródnak mindenek a deák tér környékén, csak egy-két hely marad nyitva. Nyár van wazz, nem erre valók ezek a helyek, h közösségi életet éljünk ott? Komolyan mondom, be kéne szerezni pár üveggel a Bázisra, oszt tsá. ... Hm.

5 megjegyzés:

zs.gothpunk írta...

Mindig kell otthon szeszt tartani, mert az jó.

gothposeur írta...

no igen ^^

Angwen írta...

Tartunk is... :)

Sütitolvaj írta...

igen, fent a hűtő tetején és áll rajta az ujjnyi vastag por:D

gothposeur írta...

tegnap Inszéjn megtalálta :D