hétfő, június 3

HHHH

Új hétfő, új remények, lassan utolérem magam (nem), de legalább az ébredés utáni kómát leszámítva nem vagyok annyira fáradt, mint voltam pl. pénteken. Vagy csütörtökön. Szükségem van pihenésre hétvégenként legalább, bármennyire is görcsölök azon, hogy mennyi mindenben nem haladok sehová, vagy nem eléggé, ilyenek, de azért... azért talán megoldható. Arra kell figyelnem, hogy hetente minimum egy hétköznap este legyen teljesen üres, hogy akkor tudjak a saját dolgokon dolgozni. Vagy bármi mást. Még akkor is, mint ami most van, hogy hétfő-szerda-csütörtök táborozós móka, pénteken... meg már a hétvége kezdődik, oké, annyira nem vészes mégsem.

A múlt hetet túlélésre játszottam a kezdetétől fogva, sikeres volt, jelentem. Csütörtökön egy rövid próba a hosszú szünet előtt, utána meg már pont lecsúsztam az aktuális megbeszélésről, úgyhogy egyenesen mehettem a Távoli Földek Vendégeinek egészségére inni. Pénteken utazás-logisztikai bravúrokat akartam elérni, ebből az utazás maradt, az Apokalipszis Hírvivőjével összefutottam, hogy együnk, emg hogy kulcsot kapjon, én onnan mentem tovább sznoblive-os megbeszélésre, és végül, amikor 9kor pont elment előlem a 11-es busz, és le kellett sétálnom a dombról, akkor döntöttem úgy, hogy ki kell hagyni Dodie buliját, bármennyire is szerettem volna elmenni, és kibesélni az évadzárót. Ejj, ejj. Szombaton táboros megbeszélés (ohh, minő meglepetés), a Postás is csatlakozott egy időre, és most még az is lehet, hogy lenéz a táborba, ami kúlság lenne, nyilván.
Maga a megbeszélés jól esett, volt mindenféle hasznossága, direkten és mellékhatásban is, tábortábortáborpara, gyertek, mert eddig kevés az ember, pedig ez a tábor is jó lesz. Mi több.

A vasárnap a semmittevés kvintesszenciája volt, persze nem egészen, mert pl. végigmutogattam Abdulnak az összes játékot kb, ami a gépemen van, ennek következtében befejeztem az ALan Wake-t, éskedvem támadt a a STALKER-hez, csak akkor majd a legkönnyebb szinten kezdem újra, és megtanulom kezelni. Bénáztam egy kicsit a Garry's Mod nevű cuccal, ahol kötelekkel hálóztam be a földet és lufikat eregettem meg ilyenek. Egyelőre nem nagyon ltáom értelmét az in-game építésnek, rajzolnék térképet inkáb, de még majd szöszölök vele.

A kurzusnak mindjrát vége, holnap lesznek eredméynek, addig görcsölhetek, hogy a legutóbb elfelejtett kvíz nélkül is meg lesz-e a minimum pontszámom a teljesítéshez. De már kezdődik is a következő :DDD

Na, dolgozom tovább, effektív napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

melyik a következő?

gothposeur írta...

valami Science fiction-ös bölcsészkedés, még lehet, h leadom, mert eszszét írni nem tuti, h fogok tudni angolul mostanában