szerda, október 19

benn

2005.10.18
offline mód. nincs netre kapcsolat.20 perc, és jó lesz. remélem. és courir. nota-pad. shallalllahörrr.
bevallom,jobban örülnék, ha nem lenne semmikapcsolat. akkor tanulhatnáma monthágot, nem kéne dógozni :Pvagy mittomén.így a tea jobbfelol, zöld meg minden,vagyis a bögrém, benne barna. tejszínes tea.ja. HELP!
amúgy, ahogy elnézem, nem lesz helyszín helovínnek. idegesít persze, de mivel többször leírtam, h a helyszínen kívüli dolgokat szervezem, ezért nem vállalok felelosséget a buliért, ha mégis elmarad hely hiányában. pont.
tanulnom kéne. nem.de sebaj.
a nincsben szerencsétlenkedem. a sehol. értitek? én nem. ráadásul hetven oldal a csodértesíto, hhheeetttvvvveeennnn.
hétvége jó volt. féltem tole, de semmi baj. abszint, gyertya, konyha, nyúl, mosoly, shalala. és kómásan 9kor a muvházban jó. ez úgyis mindig másnap :D és nem csak nekem...tegnap néztem A+-t, ijeszto szellemes cucc megy most, 10-12 éveseknek, de tényleg nyomasztó sztori. Bújj, bújj szellem. Szeretnék végre nem gyerekaniméket nézni, mer' egy ido után fárasztóak. paintelek.jó lesz.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Darkness-t nem érdeklődted meg? Oda még deko sem kéne! Tavaly valami 20 körüli összegért adták oda + fogyasztás, csak arra a 130 főre, aki végül befutott egy kissé szűkös volt. Szerintem olyan 80 főig ideális.