kedd, október 4

felhőcím

tényleg nehezebb itt bent. most szédülök. s a hajnali esők, meg a hidegen utat törő napfény, meg a meleg, nehéz takaró.

nem szabad félni, salala. szédülök. talán éhségtől. meg egyebektől. ismerős kóma. hasi légzés.
kíváncsi vagyok, meddig tart az odafigyelés. remélem, évekig. életekig.

nem, nem kérek mobilt. eddig egyszer inogtam meg, mert dühös voltam a szüleimre. eddig egyszer kértem majdnem egy szál cigit, mert szakítottak velem. de mindkettőt kihevertem.

nem tudom, hogyan oldom meg, de nem hagyom abba. semmit nem hagyok abba, most semmit sem szabad feladni. ki kell jönni.

3 megjegyzés:

miriel írta...

Nem is tudtam, hogy a mobiltelefon birtoklása lelki gyengeség...

gothposeur írta...

számomra az. mivel nekem nincs rá szükségem, ezért, ha én döntenék mobil mellett, az gyengeség lenne :)

miriel írta...

Értlek. Ezért majd mindenki más a világon fölszerelkezik gillzkövető radarral, hogy mindenképpen el lehessen érni :PPP