péntek, október 28

le

van. magasról. elegem van, fáj a hasam, a fejem, meg a gyomrom. lassú a rendszer, megminden.

nagyon fogok örülni, ha jelentkezik 50 ember kriszanához. de nem baj, ha elmarad a buli, megyek máshová, tanultam az eddigiekből.

nem kellett volna elvállalnom úgy a szervezést, h nincs hely. node mindegy. ez az én részemről a hiba. a Vezetőség részéről az, h nem jelöltek ki embert az egész (helyszín+egyéb) koordinálására. Mert máshogy nem működik, az emberek többsége nem érez felelősséget a rendezvények iránt. Sajnos egymás iránt is kevés...lesz miről beszélgetni a Gondolatok lájvon.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem összejön. Csak azért nem jelentkeztem, mert nem ígérem magamat biztosra. De ha csak az én belépőjegyem hiányzik, hogy meglegyen a pénz, befizetem nektek sk. grátisz ha szólsz. Fel a fejjel! Nekem tetszett pl. az ötlet, hogy körbekommenteltél néhány blogot.

Névtelen írta...

Összejön az ötven ember ne aggódj. És jó lesz! nagyon jó! és jólérezzük majd magunkat!
Ne keseredj el. Remélem most tanult a hibájából a vezetőség...