hétfő, október 10

egy előlnézet

elég kell lennie. horzsolások. gurultam, vagy csúsztam. igen? igen? igen?
Tata. Ratata. Talán jó volt. A hely gyönyörű.Az emberek szvaiés vusszamosolya jó. De nem katarktikus. Csak úgy volt. Mint akiket megszoktam. Eddig nem is voltam vidéki találkozókon, csak Szegeden, a legelsőn. meg tematikus dolgokon, de ilyenen nem. Őszintén, nekem egy kicsit szürke volt. egy kicsit semmilyen. Egy kicst csak olyan mosolygunk, egy kicsit csak úgy senkik vagyunk.Nekem hiányzott valami. Az értelem érzete. De nem volt rossz.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

s a közelség csak úgy segít
ha érzed, hogy megérint...

Névtelen írta...

Gurultál.... Kb azt hittem össze is törted magad. Bár meg kell vallani elég szép esés volt, olyasmi mint amilyen az enyém lehetett amikor Lau másik oldalára pottyantam.
nekem emberek hiányoztak..