szerda, október 12

We arethe... we arethe...kathodic men

nemjóezígy. a zöldön kéne ülnöm, odaki. jól. ja, nem, hanem.leülnék, rajzolnék. nem hiszitek L, h velem semmi nem történik?
hát jó.

órája semmi dolgom nincs. ülök, és ducira netezem az agyam. előtte otthon artoltam formatervezésre. lett jó képem, majd felrakom devartra.
előtte olvastam a könyvet. és vitatkoztam jókat. a fákkal, na. tegnap este megnéztem egy lehetséges samhainhelyet, meg Pókékat, akik nagyon kratívok voltak. A hely nem lehetséges, az est nem veszett el. nem fagyiztam, pl.
és igen, igen, igen, hiányoztok sokan. néha.
nem is csinálok itt semmit.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aztat ottan fenn én mindig catholic men-nek értettem... :P :gyagya:

gothposeur írta...

:lol: majdnem :D
amúgy WB itten, geekelvtárs.
rég láttalak. mélt tetszik olvasni?