péntek, október 21

Eső

Chris mostanság gyakran blogol, ennek örülök. hümm. de mit akartam.

Csipkebogyótea.
Ja, röpke leírást kedvenc helyeimről.
Mélypont: füst, nagyiretro, FEHÉRCSOKI. jó hely, tecc.
Ponyvaregény: Banánturmix, hangulat, kávé. közel van, és tecc.
Szimpla: koleszretro, tele van.
CDfű: rpggeekalterbölcsészcucc.
Szíriusz: vicces. unom. de néha jó.
HIK: khirály.

ja, álmodtam, MTTset (Rabyn nyomdokaiban). Humoros előadásra készültünk, én voltam a Nazgúl, és Alyr bővített az eredeti verzión, egész monológom volt, de én nem is láttam még a szöveget, nemhogy fejből tudjam. ott paráztam, h ki kéne találni valamit, mondjuk - könyvből olvasom, mint Aragornként. Alyrra határozottan emlékszem, állandóan lemaradt, busszalmentünk, vidéki előadásra, pincébe.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kiegészítés:

Alibi: kellemes zene, 1900-as évek hangulata, király!
CD-fű: zsúfolt, ragadnak az asztalok, sötét
Potala: Van hely, kedvesek a kiszolgálók, néha zajos
HIK: Király, de tényleg:)
Dzsentri: zsúfolt, szar a zene, kicsi a tánctér

Névtelen írta...

Mióta a Ponyvaregényben az a két lusta, unott képű szőke szolibaba van, akik fél óráig is hagynak elüldögélni anélkül, h. megkérdeznék, vajh mit szeretnék, nem szívesen járok oda.

Perpill tehát a kedvenc az Azték, a forró, fűszeres kávék és csokoládék eldugott szentélye. Imádom.

Névtelen írta...

HIK: Amikor van tiramisu, überkirály.

Sirius: Jó hely, sok eldugottsággal, de néha túl meleg van

CDFű: Van finom puding és finom gesztenyepüré

gothposeur írta...

hú az Aztékot meg kell nézni :D