péntek, december 16

hajnal

nem szeretek gúnyos és ingerült hangvételű levelet váltani olyan emberrel, akivel együtt dolgozom, most mégis kellett. Szerdán megírom, h mit kéne elküldeniük, csütörtökön megsürgetem őket, h küldjék már el péntekig, mert különben nem jut el hozzám az anyag időben, erre az elő rekació az, h igazán telefonálhattam volna, mert csak csüt este olvasta otthoni méljét. Nem értem. Ha otthon van net hozzáférése, akkor valszeg olvassa a levelezését legalább olyankor, amikor csapatmunkázik határidővel. Ha felhívom, akkor mobilon küldi át az anyagot, vagy telepátiával? Persze, csak ingerült választ kaptam, doksirészt nem... meglátjuk ma.

Tegnap céges bulin voltam, vacsorán degeszre ettem magam, ittam zombikoktélt, ami táncos buliba jobb lett volna, így kitartott egész estén át, utána még elnéztem a macskafogóba a kollégákkal, de a rettenetes zene hazavart. Meglepően jól éreztem magam.

Mai nap vicces lesz.De legalább nem vagyok másnapos.És olyan sztorikat hallottam...

Nincsenek megjegyzések: