csütörtök, december 15

kékködök

mert én igen. én aztán tudom. ja.

de azt meg nem, h a frímél mér nem küldi el a segálykérős edgecamlevelemet a listára, hörr. duplahörr. az egyetemi gyomorgörcsöt csak részben oldja az új gép.

egy órája még olyan szép idő volt, mostanra felszállt a köd, derült szinte az ég, gusztustalan. hányinger. jujj, ez a nap tényleg süt.

a gép gyönyörű, a Diabló unalmas. és addiktív. Húgom is játszik gépen, eddig nem nagyon volt szokása, úgy tűnik, ez lesz a lányszoba gépe :)=

kár, h nem voltam szektás megbeszélésen, mert így nem is értesítenek semmiről, amiről netán tudnom kéne, csak, ha rákérdezek. és miért lejárt szavatosságú információkat raknak ki a topicba?!

Amúgy hányan lennénk éneklős produkcióhoz? És milyen zene lenne hozzá? Összetanítom, vezénylem, ha kell, nem hegedűlök, csak vmi minőségi cucc legyen, nagyon nem szeretem az Essemble dalait. Pl. énekeljük el a filmzeneszólókat zongrakisérettel :D

Színitosszal meg össze kell kapnunk magunkat nagyon.

Helyzetjelentésünket hallották.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nos, lehet, hogy unalmas. Majd az ACT II. nekem az a kedvencem. A hármat meg utálom. nem hogy unalmas, de még nehéz is.
De a története miatt KÖTELEZŐ legalább egyzser végigvinni. Majd kapsz Neverwinter nights-ot, meg Fable-t. Ez utóbbi hihetetlenül jó játék, de csak egy - férfi - szereplővel lehetsz. De baromi jó:)

( az én gépemen nem megy)

Névtelen írta...

Én szivesen dalolásznék.
Játszál Heroest-:) az jóóó:))

Névtelen írta...

geekraed :p
majd kapsz tolem is jatekokat, jol ;)

dee

Névtelen írta...

Azért egy új gép jó, és ha nem is old, de bíztat és drukkol!