szerda, december 28

para

Azt hiszem, nekikezdek az agresszív sürgetősdinek színitosznyomvonalon. nekikezdtem.

gyönyörű az idő, az eső, a reggeli nembírokfelkelni után kávéval dúsított jókedvet okozott a szürke ég meg az átlátszó levegő. Szép a hó, meg nyugodt, de azt hiszem, nem ér fel az Esővel.

Lassan leások a föld közepéig, lőpor és bumm. Petőfi után szabadon. Hörr.

Tegnap több ajándékot kaptam, mint a családomtól összesen :). Most örülök nagyon. Csak Nazgúlra vagyok... dühös asszem nem, csak szomorú.

A lájvot meg nagyon várom. Nagyon.

Végr tudok várni eseményekre. A tegnapot is vártam.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megkérdezhetem, milyen live?
Amúgy a papos buli leírása a kolléga szemével nem akármi...

gothposeur írta...

vimpártopicban szerveződöttlájv :)
külön nem si értesítettünk senkit, azok jönnek,akik szóltak drímőrbnek.sztem lesz tavasszal egy nagyobb, arra majd reklámozok külön időben.

Névtelen írta...

Düh.. szomorúság... bah.

Inkább menjünk gótfesztiválra jól. :P

Az jobb mint a "small talk at Xmas". :P
...legalább is nekem.