kedd, szeptember 19

hehe... megnéztem ezt a sokat reklámozott, álláshirdetések között talált netes munkát (wellbiz, wellnes-job), elkezdtem végignézni a rettenetes információs anyagukat. valmi iszonyatos módon semmitmondó, éssikertörténeteket sorol, meg ilyesmi. Kíváncsi voltam, mi sül ki belőle, szóval az elsőt végigszenvedtem, meg belekezdtem a következőbe. Ebből már kiderült, hogy igazából a Herbalife céggel van kapcsolatban (persze, még mindig nem volt szó róla, h mit kéne csinálni), szóval rákerestem a szóra, és kiadta ezt a cikket:
http://www.cockeyed.com/workfromhome/workfromhome_s.html
én már nem is nyomozk utána. úgysem tudnék - viszont egyéb szempontból is hasznos cikk, pl. arra, hogy mi alapján lehet neten keresni, meg ilyesmi :D
szóval ez valami értékesítős cucc, a googliba beírva az első oldalon kijön, h mondjuk Kanadában megbüntették piramisjátékért, vagy mi. Nem, továbbra sem szeretem a továbbértékesítő láncolatokat.

Nincsenek megjegyzések: