csütörtök, szeptember 28

a tegnapi napot félig elnyelte az internet. akár szó szerint is szabad értelmezni.
rájöttem, h rengeteg, legalább négy órám szól hasonló témákról, az ötödik egy kicsit konkrétabban ugyanarról, a hatodik elvont, és, azok az óráim, amik mérnökiek, nos, a háromból kettőt ellógtam már, a harmadik kötelező lesz, a negyedikre viszont nem kell bejárni.

aztán volt tegnap ArtMac próba, a társaság legalább annyira fegyelmezetlen, mint a tosz, ebben nincs hiba. az mondjuk vicces volt, h annyian hiányoztak, h nem lehetett elpróbálni egyben az egészet, én meg azért beültem kattingatni 5 percen keresztül :D kihívásokkal teli szerep már megint. de legalább fenn leszek a színpadon.
és lehet, h visszavonom a múltkori döntésemet. mert megkértek rá :P

a lágermegbeszélés meg a szokásos szétesettség volt, látszik, h két érdekeltségű csoport van, a menedzsermérnökök, meg a formatervezők. a menedzsert most az ideális, jó értelmében értem ;)
a nekromantát meg kell erősíteni véleményhangoztatással, úgy érzem :D aért vagyunk, a cég mindig.
no, de merülök is az excellbe.