kedd, április 7

Hisztis vagyok. Már megint jó rég nem voltam buliban - oké, Nagyböjt, ez mentség. De akkoris. Ésrájöttem, amikor nézegettem, h mikor is megyek legközelebb, h azért nem voltam, mert vhogy mingig van vmi fellépés. Vagy másnap fellépés, amire aludni szeretnék. Vagy valami. Hörr. Azért most azon gondolkodom, jövő pénteken Autumn Twilightot végre meghallgatni? Nekromantikán?

Álmodtam is, azt, h Beckettben Csóka megkapta egy előadásra a szerepemet, de úgy , h senki nem szólt róla nekem. Ültünk páran a nézőtéren a társlatból - asszem Farkas helyett Bonviván volt a színpadon, és nem tudta a szöveget, és mi roppant bunkó módon kisomfordáltunk Komáékkal, h pisilni, de vissza nem megyünk, mert ez nagyon gáz.
Aztán Angwennél voltam... Veszprémben :D merhogy ők igazából ott laknak. De csak a végén derült ki, h ő lakik ott, addig Insane egyik haverjához látogattunk el.

1 megjegyzés:

Angwen írta...

Asszem mindenki hisztis. Biztos a tavasz miatt van.

A Veszprémet ellenben határozottan tagadom... ;)