csütörtök, április 2

60.000 karakter, vagy akörül. Ez már nem olyan rossz. Kár, h nem mennyiségre megy a dolog, mert egyelőre épp csak elkezdtem tervezni a dolgokat. Bár már egy ötlet nagyjából kidolgozható állapotban van a másik kettőhöz otthoni netkapcsolat kell, mert... az kell. Van esély, van esély.

Reggel hatalmas tavasz volt, már sajnáltam, h otthon hagytam a napszemüvegemet. Földszagú zöld napsütésben Metallicát hallgatva át a réten.

Már repesve várom, h legyen időm az egyéb dolgokra. Azokra, amiket a diplomaMunka után lehet. Turambar. Aforgatókönyv. D10 végre. Stb.

4 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

még jó, hogy vannak dolgok, amik a diplomamunka alatt is végezhető kategóriába esnek:)

Angwen írta...

68 000... Nálunk mennyiségre megy. Vagy legalábbis is.

Tavasz volt... gyakorlatilag ki se léptem a kapun. Ez egy szomorú történet.

Petya írta...

Nekem általában egy-három karakterem van. :semmi:

Angwen írta...

Akkor kevésbé vagy karakteres személyiség?