kedd, március 31

rotfl.
sajnos mindig lusta vagyok válaszolni, az okcupidon kaptam - néha vannak emberek, akik megpróbálnak levelezni ott velem, de én oda tesztetírni járok, nem szociáliskodni.
"szia hogy van? voltam látszó átmenő találomra tett arcél és jött keresztül öné és én észrevesz ön -ból éhes és amit -a gót. ez tett összekever én egy kicsi darab de őket emlékszem amit gót eléggé sok kezdett Európában. ÉN én magam vagyok egy Egyesült Államok gót , mégis legyek is nem mutat ez annyi ahogy csinálni szoktam , én csendes csinál néha-néha. és én is fűrészel amit ön rpg , mi féle elválaszt ugye játék? ÉN rpg ugyancsak és ÉN játék egy vámpír nevezett Dontie Takarmány. ÉN is vagyok egy összeráncolt újra elrendelni részére reneszánsz fesztiválok ahogy ettem játék mint egy kalóz nevezett " lord Kapitány Digó Manwoody ". Abból a célból, hogy szabad lát ÉN szerelem -hoz viselkedni vhogy jól. ó és egyébként ÉN egyenletes elvitt a idő -hoz lefordít ez magyarra érted haha. vigyázz , Völgy"

2 megjegyzés:

Patiszon írta...

Uramég. Ez tényleg rotfl :D És mennyire sablonos lenne, ha angolul küldte volna el :D

Ördögasszony írta...

Loller, ez gyönyörű... Majdnem annyira jó, mint a rohampáholy kisállat... :)))


(gerol)