szerda, március 4



hm. ha ilyen hangulatú lesz a rouen blog, az ugye jó? (nem feltétlen ez a kép, de .... fraktálok :D)
--
HO.HO.HO.
--
ezekkel a vonalakkal egész Zsuhangulatú.
--
a blog.
(és a az önreflexió vicces, és a visszaloopolódó gondolatok írásban még követhetőek is, szóban már okosnak érzem magam, ha sikerül. és a végtelen ciklustól aludni meg nem lehet.)
--
holnap ahajnali keléstől (és a ma esti játéktól) baromi zombi leszek, de nem Színésznő-Anyánk kocsijában fogok ülni, mert ő nem lesz, tehát talán nem leszek rosszul. Meg, talán eszem reggel. Jut eszembe, Lakótárs valami zöld izét rakott vizespohárba (petrezselyemnek nézem), amitől egyrészt jószagú lett a konyha, másrészt meg ... jó ránézni a zöldre. Mintha igazi lenne az egész. Tegnap már-már ehető volt az izé, amit a tésztára raktam, és majdnem vettem iggazzy húst, csak aztán rájöttem, h sok az az adag, ami a pluszban kapható addig, amíg el is fogyasztom. de vettem krumpli, meraz eláll, és tudok csinálni sültkrumplit meg egyéb izéket.
--
a vágy villamosát keresem neten, hátha fenn van a szöveg...

2 megjegyzés:

vérlepke írta...

én is süttem krumplit meg tojást!
elvileg a panírozott hagyma is finom:)
végy hentesnél húst;) 20 dkg :P

gothposeur írta...

hentesnél nem lehetett utalvényra vásárolni, az volt a baj :D