hétfő, március 2

ja, hogy kinyitottam a blogot, h majd írok bele.

volt egy hétvége, amit nem terheltem túl, és így is elég volt.

pénteken átjátszottunk egy-két koncertet Tünccel, elhagytam és megtaláltam a pénztárcám, meg volt elsőemeleti tériszonyom, és elhatároztam, h sohatöbbetnemkések, és szombaton persze késtem a táboros megbeszélésről.

tegnap meg Karelnek meglett a Tavaszudvar ... ötöde kb, meg ilyen viccességek, nyilván ez nem volt a lényegi esemény, de vicces. Mert csak. És a Mesélő akkor fáradt, ha elkezd berekedni. Tapasztalat - és most láttam kívülről is Nazgúlon. Hazafele megint elsztoriztam Rouen alakulását, tényleg érdekes, amennyire más a két játék.

szombaton rájöttem, h bizony, alulmotivált vagyok, semmi kedvem motiválni magam, és ráadásul még idegesítenek is jónéhányan a csapatból, de azért szeretk én mindenkit, csak maradna csöndben. És jó lenne agyalni és kitalálni, de annyian vagyunk, h erősen minekséget érzek. De jó lesz a tábor, hírzárlatos ufók meg ilyenek, és összeesküvéselméletek, és zseniális ötletek, amiket nem lehet elhitetni 35 emberrel, de mi tudjuk, hogy úgy jó, ahogy.
Öcsémet ráveszem, h jöjjön táborba, hátha jó lesz az neki.

textilbe nem mentem, hiányoznak lassan az emberek a társulatból, most, h megint elmaradt a hétvége.

ömm. néha spontán sikítófrász jön rám a munkától, de már a reggelhezképest összébbszedődtem megminden. egy kicsit.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

csingiblog!

gothposeur írta...

nézz mélt, asszem kapsz róla értesítést :D