szerda, március 18

gváhh, az éjszaka meghúztam a vállam, ez nem jó. viszont egész hamar belezuhantam az álomba, ami jó - tekintve tegnapi egésznapos zombiságomat. Van abban vmi megkapó, amikor próbálok magyarázni a konzulensnek, és ő se tud koncentálni, én se, kint épp nem esik, de felhők meg sötétedés, és asszem... asszem.

A Laszlovszky-saga egyik elemét meg élőben is megtaláltam, a bérházat, ahol Krisztián lakott. Kár, h a gang az nem ugyanolyan, de majdnem, és nem négyemeletes... de a többi... majd, ha szőke és sápadt modellalkatú srác támolyog le a lépcsőn, akkor gyanút fogok. Ja, lift sincs - bár azt megtaláltam a Bázishoz vezető úton már :D

álmodtam forradalomról, partizánkodásról, morzejelek tanulásáról, lezajlott történetekről, kicsavart fákról.

hét közepe - hét közepe.

Nincsenek megjegyzések: