péntek, március 20

asszem... nem jó, fáj a torkom kb hétfő óta, rekedtes a hangom, meg izé. Amíg lázas nem vagyok, addig beteg sem. Vagy amíg járni tudok, vatevör ^^

voltak gondolataim egy félórával ezelőtt, elvesztek, mint rendesen.

tegnap rs9, én jól éreztem magam a darabban, utána meg FemmeFatallal jól kibeszéltük a Fontos dolgokat, többek között azt, h miaf-ért lép le mindenki, mint a lendkerekes egér előadás után, és most nem Komára gondolok, aki egész nap rettentő zombi volt, és tulképp Anyánk is indokoltan (kivételesen)... de a többiek... ehh. Most csak szimplán szomorú vagyok kicsit, nem dühös, mert már... mert már annyira engem sem érdekel. Már csak konstatálom, h jah, Nyuszi lelép mindig, mihelyt lehetősége van, és már akkor sincs ott, amikor még testben igen, h Farkas is hasonlóan (és vele ugye voltunk olyan jóban, h hiányozzon is), hogy rendszerint FemmeFatale meg koma maradunk ott inni még egy kicsit, váltani pár szót. Most nincs düh. Most van más dolgom is ^^
és lehet-lehetne mhűvészetet csinálni nekünk is. mmint a korosztálynak, a most élő embereknek. én szeretnék. csak nem tudok darabot írni, se rendezni sem.

Nincsenek megjegyzések: