kedd, március 31

hűha.

akkora tavasz van, de akkora... soha nem akarok mást. én szeretném, ha még akkor is tavasz lenne, amikor befejezem a diplomamunká... nem. idefigyeljek már, én nem befejezni akarom. pontosabban: nem azt akarom, h túl legyek már rajta. én írni akarom, tervezni és kitalálni, haladni vele és okosnak lenni. Azt akarom, hogy ne frusztráljon a tudat, h nincs erőm írni, h elkéstem, h el vagyok maradva vele. Ehhez meg egyelőre csak tervezni és csinálni kell.
Legyetek rám büszkék, ma írtam mélt szombahelyre.
Egy hónappal vagyok elmaradva a tervezettől, szinte semmit se csináltam márciusban, múlt héten próbáltam, előtte vártam a netre, illetve sütit ettem, előtte voltam konzultáción. Kevés az idő. Majdnem tökéletes pedig otthon, saját szoba, saját gép, délutáni idő is... a net nem lehet akadály. Mégis mindig máshol lennék, mást tennék inkább.
--
http://changeling.cam-wiki.org/Main_Page
ez izgi.

Nincsenek megjegyzések: