szerda, február 23

ejnye

ez egy vicces szó. ejnye.

csórtam egy adag kéztörlőt a mosdóból mer nincs PZSm. :rohog: de zsebem sincs túl nagy. És alig reggeliztem szvsz, olyan szédülök. és nemsokára végre megnézem a Kontrollt.

Ezt ide inkább: azt nemtom, mennyire demokratikus az énekkar, de nem szavazás kérdés volt a Farsangi nem fellépés: én döntöttem el, miután félsüketen a náthától, eleve késve megérkeztem a próba helyszínére, és csak a zénekkar töredéke volt ott. Úgy nem lehet megtanulni gyorsan semmit, h felváltva járnak a páciensek próbálni, mindent kétszer kő megtanítani. És amúgy sincsen kedvem fellépni, meg menni se. :mwuhahaha:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dehogynem...egységes döntés volt, hiszen mindenki tudta, hogy nem tudjuk a dalokat :P. By the way, én is utálom, hogy csak felváltva járnak emberkék...ennyi erővel kva felesleges megkötés volt felvételinél a heti két próba...mekkora szar.

Névtelen írta...

Végülis gillz, te vagy a kórus vezetője, jogod van úgy dönteni, hogy nem lép fel a kórus. Bár hozzáteszem, hogy így tényleg semmi értelme próbálni.
Ana