kedd, február 22

tegnapok

Febr. 21. Hétfő

If I were the wind and you were the rain
That blows from east to west that melts away this pain.
If I were the sea and you were the sky
I could wash away those tears
And our hearts again would fly.

Pendragon – Not of This World

Kezdjük progrockkal a napot. A hetet. Hm. Kéne még kérni ilyet

People my people, captain my captain.
Sail this empty vessel away from here to calmer shores.

Igen, határozottan kéne. A röpke kilencperces számok, a 20 percesekről nem is beszélve. Amikor nem kell félnem tőle, h túl hamar vége lesz egy számnak.

On waters new we set sail.
Our eyes set on a new world.
It's time to wave goodbye.

Azt mondom, negyed tíz. Egy óra múlva kell benn ülnöm a környezetszempontú órán. Szeretem a tavalyi jegyzeteket, most majd terméktervezek, igen, terméktervezek kemémyen. Mást se lehet. Megint nincs kedvem a Farsganghioz. Pedig a múlt héten hirtelen lett egy kicsi, de az mostanra homokra öntött vér. Az utóíze maradt csak meg. A maradék megalvadt. Megint álmodtam tovább a tegnapi játékot. Vááá. But it’s all over now. Tegnap pedig láttam egy táncdarabot, Ipigenia szerepelt benne, Apollon, meg egy cigánycsapat. Nem emlékszem a szóba hozható drámára, pedig olvastam, de abban mintha őzzé vált volna a nevezett. Viszont gyönyörő volt. A flamenco és a balett xovere, mind táncban, mint zenében. Ha táncolni tanulnék, még mindig az előbbit tanulnám. Csak figyelni csak figyelni csak figyelni csak figyelni. A fák égre rajzolt fraktálmintáját, a kiszáradt borostyánt a ház falán.

Febr. 18. Péntek

Listening to David Bowie. Pedig őt pár éve még nagyon nem bírtam hallgatni. Ez se bizonyít mást, mointhogy tökmindegy, mikor miről mi a véleményem, főleg zenéről, úgyis rövidesen megváltozik. Rumba. Salala. Fázom. Hideg van. Pulóver kéne. Meg ilyesmi. Meg megint nem találom a mechnaikal desktop cd-t, csak azt, amiről nem olvasható minden, meg hibás, és nem működik. Hjajj. Csupa öröm. Unom, h állandóan le kell másolnom… cadfélévente egy újabb? Vagy legutóbb csak kölcsönkértem? Lehet, h most is az lesz. Gruáh. Még, h könnyű, egyszerű feladat. Már megint dolgozhatok. És már előre félek tőle, melyik részét kell majd lemodelleznem mechanikalban.
A Diamond Dogs Moulin Rouge-os változata jobban fekszik… they call them the diamond dogs… salala. A torkom még mindig fáj, de már sokkal jobban vagyok amúgy. Ájm öfréjd ov ömerikanz… ez is simán lemehetne darkbuliban. Sőt. Lehet, h mégis ottmaradnék farsangon, ha ezt leadnák a buliban.

Febr. 17.csütörtök

Praise the skinner
Sin skinner
Delete my memory

:hedbeng: Diary of Dreams, ia, ia ftangh! Nem akarom ezt a hülye tantárgyat elveszteni holmi gyakorlatok ütközése miatt… hátha… még van remény… még van… ugye, Gandalfugyegandalfugyegandalf.
Meséljek valamit? Nem, nem fogok. Nagyon nem. Fáj a torkom, fázom, amolyan kellemes betegeskedős állapotban.

Giftraum - Diary of Dreams
Ez mia toszt jelent? Meg szeretnék tanulni németül is, mer az DoD, az ipari, az Tremere. Nem, nem a Rammstein miatt. Mwuhahaha. De tényleg. Jó ideig nagyon unsympa volt a német nyelv, még mindig franciapárti vagyok, de most már tetszik, az, amilyen durva, meg persze az, h hasonlít az eddig tanultakra :D
Ne aggódj, bemegyek. Bemegyek ökodesign megbeszélésre, aztán színtechnikára. Ha elhagyok is tárgyat, az egy darab lesz…
Now sit - sucker - and beg for mercy
I saved your life a million times
Why serve if you can rule yourself ?
So sceptical of my existence
My mutation-gently gliding - switched to normal
So desperate, so sincere like a child
O` I can't see my face in any mirrors
Fanatically I'm moving on...into

Ex-ile exploited - Humiliation costs
Vuáááá. Bár a refrén szavait se értem… valakivalakivalaki szánjon meg. Előre is köszönöm. Én azt értem bele, h az emberség tapasztalati pontba kerül, de ez persze gyors geekasszociáció volt tőlem, nem bármiféle agyműködés eredményezte, erről kezeskedem

4 megjegyzés:

リヴィ írta...

Hi!

Gift = méreg
Raum = helyiség, terem

Szóval pl. méregszoba? méregterem? (bár ez utóbbi nem hangzik olyan jól :P) Vmi ilyesmi. :)

Névtelen írta...

viszont Traum = álom

(szójátékot vélek felfedezni...)

リヴィ írta...

greed: ott a pont :)
Nekem is megfordult a fejemben, de gondoltam, akkor biztos két t-vel írták volna... :D

Névtelen írta...

de ha két T-vel írják, akkor meg nem jön létre a szójáték a raum-mal.

nézegettem ezt az angol szöveget, talán még értem is, de magyarra érthetően lefordítani ha megszakadok, se tudnám.

ha nagyon fontos, elintegetéses-szómagyarázásos elhabogást vállalok. :]