hétfő, február 7

elmúltak.

Február 4 péntek

Azt hiszem, ha nem tudok úgysem aludni, nyugodtan mehetek ma este buliba. A tegnapi eufórikus hangulatom mára alábbhagyott, főleg, mert aludni se nagyon bírtam. Éjfél után sikerült sztem szenderülni álomba, aztán hétkor meg felébredtem. Szerencsére kicsit bírtam tovább is. Félkilencig asszem. Megcináltam a tüllszoknyát, vicces, nagyon vicces, már csak a hozzáillő tüncszárnyak hiányoznak, de tényleg. Ja, meg kell csinálnom az ütemtervét a mai színjátszónak. Valami nyugisat kéne, h aludhassak. Apám tegnap DoDot hallgatott, meg, ahogy elnéztem, Atrium Carcerit :D. ezt a számot szeretném a koncerten. Akkor is.

Február 3 csütörtök

Büszke vagyok magamra. Hosszú idő óta először, és gyanítom, nem fog ez tovább tartani az első kritikánál. De mégis, a szétszabott csipkeruha felső részéből is sikerült összeütnöm egy felsőrészt, néhány biztosítótű és egy lánc segítségével. Egyelőre egész emberien nézek ki benne. Ha ez működni fog, akkor elmondhatom, h 500 ftért vettem egy szoknyát és egy hozzáillő topot a turkálóban :D. lényegében a külsőségek, a külsőségek, mint a szavak. Ma sikerült 9ig aludnom, hosszú ideje először, nem is vagyok annyira álmos. Azért wazze, 9 óra alvásnak elégnek kéne lennie… mire, kicsi gillz, mire? Ha nem alszol, akkor álmos leszel, meg szédülsz, meg ilyenek. Tudod te azt jól. Meg enni kéne. Majd. Ha elhoztam a piacról.

Szerintem most majd kisérletezem css cuccokkal, még itthon, persze, megnézzük, mit súg a dreamweaver. Mert ő mintha tudná a kódokat… rájöttem. Elköltöm a maradék pénzemet is hamar, h aztán ne essek kísértésbe, h mégis el szeretnék menni buliba. Pihenni fogunk, úgy ám, drágassszág. Más dolgot csinálni, mint amit eddig, az bizony pihenés. Meg az alvás, az is. Aludnialudnualudni… a mi álmok, az is.
And i need my chemicals. :hedbeng:
Persze, ezeknek a szövegét még nem töltöttem le. A semmiben futok. Egyhelyben, mert nincs talaj. Egyre gyorsabban, h egyhelyben maradjak. Fuss, Alice, fuss!

Február 2. Szerda

Nem mintha ez értelmes lenne. Körbekörbe, egyre körbe, azt álmodtam, valaki, egy fontos ismerősöm leszólta a lánclánceszterláncot. Merthogy… arra már nem emlékszem. Olyan pozőr? Hahh. All the phsycos of the vörd kent brin mí dáwn. True lunatic… hm hm. Tremere beütés és leütés meg minden. Hm? Aludnom kéne. Majd talán délután. Ma nem netezem talán. Csak alszom.

I am alone, hiding. I am scared. I can hear someone's heartbeat.
It's coming closer. Is somebody out there? Hello?

Hát. Így. Elmesélhetném, milyen itt ülni, reggel fél tízkor. Amikor nem kell semmit se csinálnom annyira, bár lehetne, de nem mondták, és erőm nincsen hozzá. Ülök és nézek ki a fejemből.

Nincsenek megjegyzések: