kedd, január 31

agyam leolvad

de tényleg. tegnap vagy 6 órát bloodlájnoztam, minimum. azt hiszem, egészséges, h pont vizsgaidőszak után, egyetem előtt élem ki az első rohamot. malkival vagyok, mi mással, illetve kipróbáltam a toreador pasival is, mert még az néz ki elég jól :)= malkival viccesebb. mindenki kiröhögi a karaktert...

még egy órám van minimum itt benn.
délután megyek az öcsémér, tanulom a hosszú verset közben, azán otthon. meg kő alkotni végre a synithos oldalt, de félek, megin' jáccás lesz belőle. este meg végre pasizom.

hm. és lehet h nem teljesen az a változat lesz a horrorblogrészem sztorija, amit félig álmodtam :)= nem bántjuk a közízlést.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Second Sight játék
Kipróbálásra ajánlott.

Névtelen írta...

Nem pasiztál..

Vagy nem tudok róla;)

gothposeur írta...

elkiabáltam. node. a telefon még mindig egy rettenetes találmány...