péntek, január 27

never die

hú.
izgi lesz a farsangi tánc. beindult az agyam jelmez terén, ihajj, lesz mit kombinálni, meg átöltözni a műsorok közt.
vicces, h szinte állandóan vér íze van a számban, valahol mindig kirepedt a szám. tél, hideg. megjegyezzük, tartogatjuk a rettenettes nyárra.
buli este, fáradtság egész nap, salala.

haza akarok menni. aludni. meg olvasni... eddig legjobban a predator&prey sorozat teccett, mert az megmaradt kis szinten, nem az egész világ változásaiba szóltak bele űbertáp karik. a mostani sem rossz, de jobb szeretem a köznapi fantasztikumot.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szájkirepedés ellen ajánlom a labellot. Nekem bevált.

Dreamer írta...

Nivea.. én azt használtam. utáltam, ahogy minden kencét, de kellett.
Nekem is a Predator&Prey az egyik kedvencem. Talán mert a "hősei" valahol mind gazfickók. Még Julia is. De legalább van jellemfejlődésük.