kedd, január 24

hollesz majd

lakóhelyünk?
ez egy zongora... s én zongorázom... jajj, csehtamás, hagyd már abba. megszólaltál, s kirázhatatlan vagy. ó, jaj. nem baj nembaj... nanana...
akarszeakarsze játszani halált.

tengersok a munka, tegnap száznagyságrendű kérelmet adtam be, mára meg kolléganőm dögrováson van, s valszeg még pár napig. iii.

de kell ez a blogszünet.

Fornoston írtam megint egy kicsit, asszem majd módosul, de tetszik. Hogy a nézőtéren érezhető legyen a súly, és ne csak a szappanopera, meg kő szenvedni.

Ableton lájvizével meg kísérletezem, vicecs, tutorialok főleg. persze rájöttem, elég nekem a a noteworthy composer az eszembejutott dallamok lejegyzéséhez, de így legalább minimális ismereteket szerzek ilyesféle progik kezelésében is. meg egyszer majd talán tudok photoshoppolásnyi szintemen gyártani hangokat.
bár igazából mennék inkább kezemben diktafonnal, és abból gyúrnék. mer az trú noise. a villamos az igazi. zenél. februárban meg interzone-ra kell mennem. KELL.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Figy. holnap melyik táncot próbáljátok? Mert esetleg szívesen betársulnék. Igaz, az első próbára biztos nem tudok menni- beteg a lány. Nomeg vmennyire én is.
V.

Névtelen írta...

Hihi..Úgy is régen láttam Thamast.

gothposeur írta...

dru: Ringet ismered? vele kéne kommunikálnod, ő koreografál ;)