csütörtök, január 19

yo! future

akkora zombiiii vagyok. lálálálá.

rájöttem, reggel, mikor elmennek otthonról, tökéletes alkalmam van verset mondani. így 9re járok be dolgozni, de legalább. tegnap elkezdtem összeírni a dolgaimat a felvételire, még hiányzik vers is, monológ is. utóbbi fontosabb, mert versből vannak olyanok, amiket nagyon szeretek, és csak nem kérdik végig az összeset...

alakul a fejemben a hosszú kaland, jujj, nagyon.

a rövid meg csak alapötlet-szinten, ha lesz időpont a játékra, meg csapat, akkorra kitalálom. vimpár topicban említettem.

kielemeztük, zavar, h nem vettem részt az aldarionban. Magyarázhatja Álomőröm, h dehát ezen kívül majdnem mindenben csináltam vmit (helovín, relax, nagykönyvesbáb). Valóban, viszont az tény, h vhogy mindig úgy alakul, h "komoly" darabban nem veszek részt. Csak paródiákban ripacskodom. Ez azért elgondolkodtat, h ennyire nem vagyok normál darabba való? Nem, a Színitoszos jelenetek most nem számítanak, mert azt én találtam ki, a saját jelenetemet magamnak csináltam. A Feanorban volt az utsó viszonylag drámaibb szerepem, bár az meg :lol: szal a márványszerű valaság nem egy színészi teljesítmény.
Minimális önbecsülésem azt mondaná, h jelent az vmit, h járok Főnixbe, meg hallok néha dolgokat másoktól. De az eredményeim éppen nem ezt mutatják.
No, nyavalyatörés megvolt. Vágjatok lapáttal fejbe, minek önérzeteskedek.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

gillz, nem azért nem voltál benne, mert nem vagy jó. sőt, én örültem volna, de 1. a szereplők nagy részét Cue előre lefixálta, amibe sok beleszólásom nem volt, 2. amire még válogatni/cserélni kellett, ahhoz túl erős voltál. Ille és Dru előnye az volt, hogy tudnak kinézni éppúgy 15nek mint huszonvalahánynak, de bölcselkedő nénének is jobb volt Kincső, mert valahogy te nem vagy az a tipikus öregasszony-karakter, vagy ha igen, mindenképp komorabb értelmezésben, mint ami ehhez a darabhoz kellett. Én személy szerint szívesen dolgoznék veled legközelebb egy testhezállóbb szerepben.

gothposeur írta...

:megölel: köszi szépen :D

Névtelen írta...

Olvass bele a blogomba majd. Találtam neked valamit: )

Névtelen írta...

Hol a lapát?