kedd, január 10

mobil

Akkormost leszögezem: én nem tartok mobilon keresztül kapcsolatot. Nem is fogok, akkor sem, ha végül kötelező lesz használnom munkám miatt. Csak és kizárólag információáramlásra tartom hasznosnak. Hogy ki hol mikor. Még Drímőrön keresztül sem mobilozgatok. Tehát, aki velem szeretne besélni, engem akar elérni, az csak abban az esetben hívja/smsezze a kedvesem, ha vészhelyzet van. Ha rájött az ímélen előre lebeszélt időponttal kapcsolatban valamire, h mégsem jó, vagy csak az utsó pillanatban tudja megmondani, mikor és hol. Ne küldjetek jókívánságokat, mert nem tudok válaszolni, meghívásokat meg végképp ne. Neten minden munkanap délelőtt elérhető vagyok. Nem tudom miért, szeretem, ha engem is megkérdeznek arról, h mikor hova megyek, és nem Balázstól tudom meg, h engem is hívtak valahová.
Ez leginkább azért nyomaszt, mert mostanság lassan meg is sértődnek ránk kollektívan, hogy miért nem vagunk vhol, miért nem válaszolunk, stb. Én válaszolok, ha _engem_ keresnek. Ha csak minket, akkor nem érzem kötelezőnek. Az olyan személytelen. Nem nekem szól.

lehet, h túlreagálom a dolgokat, nem tudom.
PLU.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért titeket keresnek, mert már nem egyedül vagy. Nekünk kifejezetten jól esik, amikor többes számban hívnak meg minket :P. Persze ezek mi vagyunk. Lálááá